Wednesday, December 1, 2010

keajaiban tolong la..




owh..aku sangat mengharapkan keajaiban berlaku..
kate orang fairytale tu memang sangat tak WUJUD. aku tak tahu nak percaye yang mane satu nak percaye atau tidak.
nak taw? mase aku kecik-kecik dulu aku memang percayekan keajaiban. aku percaye pada magik.. hahaha mesti korang kate bende nie sangat karut. well biase la budak-budak kan?
tapi bagi aku bile aku percaye i've never loose the touch of magic. setiap ape yang aku buat bile aku rase aku percaye aku PASTI dapat atasi segale-galenye.
but now..
semua dah berubah bile aku semakin dewasa aku makin kenal apa itu kehidupan. aku kenal macam mane rasa ape itu penderitaan, perasaan hampa, kepedihan bile menangis keseorangan.
aku makin lupekan my magic touch. bagi aku semua tu hanya angan-angan seorang anak kecil yang naif.
kalau tak menderita kita tak akan belajar tentang hidup kan?
aku teringin sangat-sangat kembali pada masa lalu. teringin nak kembali pada dunia magik aku.
dunia tu penuh dengan harapan dan aku tak pernah putus asa walaupon untuk beberape saat. sebab bagi aku bile aku percaye aku akan dapat.
BODOH nye aku.
dalam dunia ni tak akan ade ceritera si pari-pari. tak akan mungkin berlaku. yang hanye ade cuma lah kenyataan yang sangat memeritkan.
aku tak mahu terjatuh lagi.cukup-cukup la dengan apa yang ada sekarang.

No comments:

Post a Comment