Saturday, November 13, 2010

ada apa dengan hari nie?

assalamualikum

ok. nie satu permulaan bagi aku. kali pertama tulis blog. actly aku tak taw nak tulis ape sebenarnye bout my feeling? err..perlu ke orang bazirkan mase untuk taw ape aku rase sekarang nie? mengenai diri aku? err..ade ke orang nak taw mengenai aku? i'm a bad writer. so cara penulisan aku mybe a bit suck for the first time. tapi tak pe lame-lame ok kot. sape taw kan?
practice makes perfect ;)

well, now da pukul 8.40pm and aku still duduk depan laptop. Dengan badan bau busuk and ouh ouh face aku?? jangan cakap la..memang sangat selekeh. actualy petang tadi lepak dengan matahari as known as kawan paling HEBAT dalam dunia nie. tak kesah la walaupun hanye lepak kat taman and bermain buian je. aku rase tu la pertemuan yang paling hebat. spend time bersame yang aku sayang.

well,aku rase aku tak patot banyak membebel sekarang nie. aku akn sambung balik bile ade mase.
ade banyak sangat sangt sangat bende yang aku nak cerita. semuanya berkaitan dengan pengalaman. sedih gembira semua ada. ;)
sambung lepas nie.
huhuhu

1 comment:

  1. nice start beb..
    saya akan mnyokong anda smpai bila2..
    hehe..

    *maen buaian sgt sronok! luv yah!

    ReplyDelete